Returnering af dit køb ved Headseteksperten.dk

Vi gør det let for dig at handle ved Headseteksperten.dk og giver dig selvfølgelig mulighed for nemt at returnere dit køb eller få hjælp hvis du har et defekt produkt.
Du kan altid kontakte vores kundeservice på headseteksperten@headseteksperten.dk eller direkte på Tlf. 88 44 33 85 så sidder vi klar til at hjælpe jer.

Herunder kan du læse vores returpolitik.

Fortrydelse af køb
Ønsker du at fortryde dit køb og returnere varen, er det blot at kontakte os på headseteksperten@headseteksperten.dk eller på Tlf. 88 44 33 85.

Har vi afsendt ordren på fortrydelsestidspunktet skal du returnere varerne før vi kan refundere dine penge. Vi betaler ikke for returfragt i forbindelse med tilbage forsendelsen.

Du kan fremsende returvarer til vores adresse

Headseteksperten.dk ApS
Gl. Klausdalsbrovej 493, 1. Sal
2730 Herlev

Att: Returvarer

Stand af returnerede produkter
Skulle du fortryde dit køb og ønsker at returnere produktet, skal det returneres i samme stand som da du modtog det. Det vil sige at emballagen skal være hel, alt tilbehør og manualer skal være med, og varen må ikke bære præg af at være brugt. Hvis varerne og emballage er beskadiget eller der mangler noget, vil vi udregne et beløb tilsvarende tabet og modregne i det tilbagebetalte beløb. Dog vil vi altid kontakte dig/jer inden sådan en vurdering finder sted.

Tilbagebetaling af penge
Ved returnering af en vare refunderer vi både den oprindelige vares fragtomkostning og værdi. Efter behandling af din returnering vil der gå 1-5 bankdage før dine penge står på din konto. Pengene vil blive tilbagebetalt til det oprindelig kort som ordren blev købt med, eller til kundens anviste konto og reg. Nummer. Dette aftales direkte med Headseteksperten.dk ApS kundeservice.

Fortrydelsesret
Du har 14 dage til at fortryde dit køb efter du har modtaget din sidste vare på ordren. Kontakt os på headseteksperten@headseteksperten.dk eller ring på Tlf. 88 44 33 85 hvis du fortryder dit køb, så registrere vi en sag på det med det samme.

Defekte varer
Defekte varer er grundet nedsat funktion, eller anden produktionsfejl der nedsætter produktets funktion. Defekte produkter har derfor fejl der opstår uden du selv er ansvarlig for det.

Jeg har en defekt vare
Har du en defekt vare skal du kontakte os på headseteksperten@headseteksperten.dk med information omkring ordrenummer eller fakturanummer, samt beskrive fejlen på produktet som du oplever det. Du kan også nemt ringe til os på Tlf. 88 44 33 85 og beskrive det for os, og se om vi kan afhjælpe problemet.

Du kan også sende det direkte til os

Headseteksperten.dk ApS
Gl. Klausdalsbrovej 493, 1. sal
2730 Herlev

Att: Retur/Service

Vedlæg gerne en kopi af faktura samt et skriv om hvad produktet fejler. Alt retur skal pakkes forsvarligt for at beskytte varen mod at gå i stykker under forsendelse.

Reklamationsret
Hos Headseteksperten.dk yder vi altid 24 måneders reklamationsret fra købsdato.

Vi vil altid undersøge fejlen og se om det kan fejlrettes, og enten tilbyde en reparation, ombytning af produktet eller give dig mulighed for at returnere produktet. Men dette vurderes i den enkelte situation afhængig af fejl på produktet.

Product added to compare.

Hvis du klikker på knappen ’Accept’, godkender du, at vi sætter cookies til brug for statistik.

Læs mere om vores cookie politik >> her <<